ساندویچ پانل در اهواز

ساندویچ پانل در اهواز

ساندویچ پانل در اهواز

ساندویچ پانل در اهواز

ساندویچ پانل در اهواز

مرجع تخصصی ساندویچ پانل ایران (مجتمع صنعتی ماموت) در این زمینه نامی آشناست. طراحی منحصر به فرد، تولید با کیفیت، ضمانت در فروش ، مقرون به صرفه بودن برای خرید و همچنین اجرای متفاوت و بدون نقص موجب شده است تا صاحبان صنایع خاص و علاقمندان به این صنعت از کنار این نام به راحتی عبور نکنند.
تک تک کارکنان ماموت و مدیران این گروه همواره با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات بهتر در راستای فروش مناسب، سهم عمده ای در بازار ساندویچ پانل ایران دارند و با این امید فعالیت خود را ادامه می دهند که روزی بتوانند تک تک نیازمندی های مشتریان را قابل اجرا نمایند و سازه هایی بی نقص برای اصناف مختلف ارائه دهند.
فکس جهت ارسال درخواست :
3028 379 0283
تلفن فروش:
5016 275 0935
تیم نصاب:
7865 382 0912
کارشناس فنی :
02832222717

بایگانی

ساندویچ پانل سقفی

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ب.ظ

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی

امروزه با توجه به قیمت بالای انرژی ، و الزام به جلوگیری از هدر روی سرمایه های ملی ، ساندویچ پانل های پلی اورتان سقفی بهترین گزینه برای پوشش سقف سوله ها و ساختمان ها با کاربری های گوناگون میباشد. ساندویچ پنل یک ساختار سبک و مرکب است که از دو لایه بیرونی پوششی و یک لایه میانی عایق(فوم) تشکیل شده است.جنس پوشش معمولا از ورق های فلزی,گالوانیزه,آلوزینک, الومینیوم و یا فویل آلومینیومی,نایلون,کاغذ کرافت و … می باشد و همچنین هسته عایق می تواند از جنس پلی یورتان,پلی استایرن,پشم سنگ,پشم شیشه می باشد.پلی اورتان یک نوع سقف پیش ساخته مدرن و عایق و سبک میباشد که از ۳ جزء لایه رویه و لایه زیره و فوم پلی اوریتان تزریق شده دربین این لایه ها تشکیل شده است. به دلیل چسبندگی بسیار خوب فوم پلی اوریتان به لایه زیره و لایه رویه این سه جزء از یکدیگرجدا نشدنی بوده و بصورت یک شیءیکپارچه عمل مینمایند.این ساندویچ پانل ها بر روی زیر سازی های گوناگونی قابل نصب هستند.

ساندویچ پانل سقفی چیست ؟

نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آنها فوم تزریق شده است و جهت پوشش سقف سوله وسازه بکار می رود را ساندویچ پانل می نامند که بهترین نوع فوم مصرفی از لحاظ عایق بودن و از نظراستحکام در ساندویچ پانل سقفی فوم پلی اورتان ماموت می باشد.

مزیت ساندویچ پانل سقفی:

پانل سقفی عایق حرارتی و برودتی و عایق صوت و مقاوم در برابر رطوبت ،قابل دی مونتاژ برای چندمین بار, سبک بودن ساندویچ پانل و نهایتاً کاهش وزن سازه ، تمیزی کار, سرعت در اجرا و کاهش هزینه های ناشی از طولانی شدن پروژه ها،مقاوم در برابر زلزله ، افزایش طول عمر مفید ساختمان و تأسیسات و زیبایی طرح و تنوع در رنگ.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی